Poezenparadijs

Poezenparadijs
Cats Paradise


Welkom

In deze blog vind je informatie en links over (perzische) poezen alsook info en fotos van onze eigen lieve persjes. Daaronder vind je regelmatig nieuwe berichten.Veel plezier ! Tips en reacties altijd welkom !
e:mail me : inge.peeters66@telenet.be

BEZOEK MIJN ANDERE BLOGS

BEZOEK MIJN ANDERE BLOGS
VISIT MY OTHER BLOGS

woensdag 14 mei 2008

Tijgertje gaat snel achteruit

Tijgertje is sinds een aantal dagen echt achteruit aan het gaan. We hebben haar nog een antibiotica kuur gegeven maar het blijkt niet echt te helpen. Ze lijkt met de dag magerder te worden. Ze heeft nog wel wat gegeten en komt nog even af maar ze is echt niet goed. Als het morgen nog wat slechter zou zijn dan denk ik dat we haar best laten inslapen. Ergens weet je dat ze niet meer kan genezen en dat het voor haar beter zou zijn als ze mocht gaan rusten voor altijd maar die beslissing doet toch pijn ook al weet je dat. Ik heb de hele avond al met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen in huis rondgelopen. Eerst onze Casper mijn witte tijger, dan ons Bimmeke en Bammeke mijn twee kleine witte/beige pluche bollekes en nu mijn klein lief wit tijgertje.... afscheid nemen blijft pijn doen ook al heb ik het zo dikwijls al moeten doen in mijn leven. Afscheid nemen went nooit en steekt recht door je hart. We zullen morgen zien hoe het met haar gaat.

Geen opmerkingen:

Casper juni 2006 (+nov 06)

Casper juni 2006 (+nov 06)

Casper (+nov 06)

Casper  (+nov 06)

Casper (+nov06) en Rakker dikke maatjes

Casper (+nov06) en Rakker dikke maatjes

broertjes Bimmeke(L+) & Bammeke(R)

broertjes Bimmeke(L+) & Bammeke(R)

Bimmeke (+ 17 aug 07)

Bimmeke (+ 17 aug 07)

Bammeke (+ 27 aug 2007)

Bammeke (+ 27 aug 2007)

Jungle tiger

Jungle tiger

Blackie

Blackie

Musti

Musti

Rakker speelt met Rambo en Zoef

Rakker speelt met Rambo en Zoef

Blackie

Blackie

Fidel

Fidel

Fidel

Fidel

Fidel

Fidel

Maurice en Basil de broertjes

Maurice en Basil de broertjes

Maurice buiten bij de beestjes

Maurice buiten bij de beestjes

Pimkie

Pimkie

De poesjes hun nieuwe paradijs (voorjaar 2007)

De poesjes hun nieuwe paradijs (voorjaar 2007)

Poesjes in hun nieuwe paradijs (voorjaar 2007)

Poesjes in hun nieuwe paradijs (voorjaar 2007)